wakacje na krecie 2020

with Brak komentarzy

Czy to już czas na wakacje na Krecie?

Drodzy Przyjaciele i Znajomi 😍

🍀 Wierzymy, że trudny czas pandemii, paniki, lęku, licznych zakazów i ograniczeń dobiega nareszcie końca. Ostatnie 3 miesiące były zapewne dla wszystkich nas okresem niepokoju i nerwowości. Wiele firm (w tym nasze skromne Crete Your Life) stanęło w obliczu braku pracy i niepewności jutra.

☝️Podjęliśmy decyzję, by wykorzystać ten czas jak najlepiej na doskonalenie siebie i naszej oferty. Spędźcie z nami Wasze wakacje na Krecie
www.creteyourlife.com/wycieczki-po-krecie-oferta-kreta/

arbuz i wino na plaży

Cóż takiego zatem wydarzyło się w naszym życiu w ciągu ostatniego kwartału ❓

• 👫 Odbyliśmy wiele wędrówek, odkrywając przy okazji nieznane nam do tej pory, spektakularne miejsca. Chętnie podzielimy się nimi z Wami przy najbliższej okazji.
  • 👫 Poznaliśmy wiele tajników kuchni kreteńskiej. Teraz już samodzielnie suszymy pomidory, zbieramy i suszymi niektóre zioła, marynujemy cebulę, robimy smakowe nalewki na bazie raki, pieczemy chleb (na piwie).
  • 👫 Zbudowaliśmy oryginalny grill w naszym ogrodzie (sprawdza się doskonale podczas ciepłych letnich wieczorów)
  • 👫 Odkryliśmy w sobie niezwykłe talenta. Marek zbudował wieszak na ubrania i mebel na butelki do wina. Magda zaczęła piec fantastyczne ciasta. Oboje wyżywamy się w pracach ogrodniczych. Posadziliśmy 3 drzewka cytrynowe, 1 pomarańczowe, 1 drzewko mirtu, pomidory, cukinię, cebulę, ogórki, sałatę (wyrosła gigantyczna) i dużo, dużo ziół wszelakich.
  • 👫 Zaczęliśmy się też wreszcie spotykać i wędrować z przyjaciółmi i znajomymi, tymi co są po sąsiedzku, jak i tymi z drugiego krańca Krety Kreta z Sołtysową Poli Kala
  • 👫 Poza tym czytamy, uczymy się greckiego (choć niezbyt regularnie), piszemy…
laguna balos z góry i my na tle

☝️Ale brakuje nam bardzo zajęcia, które lubimy chyba najbardziej:
odkrywania niezwykłych uroków południowej Krety przed Wami, naszymi Gośćmi i zarażania tym najlepszym i najbezpieczniejszym ze wszystkich ☀️„KRETOWIRUSEM”☀️

🍇Dlatego serdecznie zapraszamy ponownie na wakacje na Krecie z nami i naszym Crete Your Life.

• 🍀Organizujemy wypoczynek dostosowany do indywidualnych oczekiwań, w bardzo kameralnych warunkach, często dla jednej rodziny lub grupy przyjaciół.
  • 🍀 Wędrujemy z dala od utartych szlaków i turystyki masowej.
  • 🍀 Jadamy w małych rodzinnych tawernach.
  • 🍀 Polecamy noclegi w kameralnym, rodzinnym hoteliku Rastoni Hotel w górskiej wiosce Spili.
  • 🍀 Zależy nam, by nasi goście czuli się swobodnie i bezpiecznie.
kobieta w wodzie wwąwozie

A jeśli na ten rok macie już inne plany, lub obawiacie się zagranicznej podróży, to polecajcie nas swoim Przyjaciołom i Znajomym. 😍
Będziemy Wam za to niezwykle wdzięczni i postaramy się jak najlepiej zrewanżować podczas kolejnego spotkania na Krecie.

Bo takie na pewno kiedyś nastąpi 😊